|
Podyplomowe Studium Marketingu i Strategii Marketingowych SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA - Katedra Rynku i Marketingu al. Niepodległości 164 budynek F, pok. 1003, 02-554 Warszawa telefaks: (0-22) 564 86 89; telefon: (0-22) 564 93 11
|
Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.
|
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 1959 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
|
|
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie
» Bieżące edycje
- Edycja VII - nabór został zakończony; edycja została uruchomiona w semestrze letnim roku akademickiego 2006/2006 (zajęcia rozpoczęły się w lutym 2006 r. i zakończą w styczniu 2007 r.). Zapisy przyjmowane były od grudnia 2005 r.
- Edycja VIII - edycja zostanie uruchomiona w semestrze letnim roku akademickiego 2006/2007 (zajęcia rozpoczną się w lutym 2007 r.). Zapisy przyjmowane będą od grudnia 2006 r.
Poniższe informacje dotyczą edycji VIII.
» Czesne
Opłata za całość studiów: 6 300 zł (możliwość wpłaty w 2 ratach).
Czesne obejmuje koszt wydania świadectwa ukończenia studium.
Zobacz: numer konta. Tytuł wpłaty: "500-06-1255" (w przypadku wpłaty w ratach prosimy o dopisanie "I rata" lub "II rata").
» Tryb naboru
Rekrutacja kandydatów na studia jest otwarta i odbywa się na zasadzie kolejności zgłoszeń (wniesienie opłaty za studia oraz złożenie w sekretariacie kompletu wymaganych dokumentów jest równoznaczne z przyjęciem).
Wymagane dokumenty:
» Cel studium
Celem studium jest przekazanie słuchaczom wiedzy z zakresu marketingu i strategii marketingowych oraz wykształcenie umiejętności organizowania i prowadzenia działalności marketingowej w przedsiębiorstwach w warunkach konkurencyjnej gospodarki.
» Program studium
Semestr I
Sesja I
- Otwarcie studium – prof. dr hab. W. Wrzosek
- Wykład inauguracyjny
- Warunki działania przedsiębiorstw – prof. dr hab. C. Suszyński
- Istota marketingu – prof. dr hab. L. Garbarski
- Podstawy funkcjonowania rynku – >dr T. Taranko
Sesja II
- Zarządzanie przedsiębiorstwem – prof. dr hab. Z. Dworzecki
- Postępowanie konsumentów i nabywców instytucjonalnych na rynku – dr T. Taranko
- Badania marketingowe – dr A. Czarnecki
- Postępowanie konsumentów i nabywców instytucjonalnych na rynku – dr T. Taranko
Sesja III
- Badania marketingowe – dr A. Czarnecki
- Segmentacja rynku – prof. dr hab. A. Olejniczuk-Merta
- Marketingowe scenariusze rozwoju firmy – prof. dr hab. L. Garbarski
- Seminarium dyplomowe – prof. dr hab. W. Wrzosek i dr R. Baran
Sesja IV
- Prawne aspekty w marketingu - praktyk
- Dystrybucja w marketingu – prof.dr hab. I. Rutkowski
- Cena w marketingu - prof.dr hab. W. Wrzosek
- Produkt w marketingu - dr T. Taranko
Sesja V
- Produkt w marketingu - dr T. Taranko
- Public relations – prof. dr hab. K. Wojcik
- Marketing na rynku instytucjonalnym – prof. dr hab. Tomasz Gołębiowski
- Marketing w działalności pozagospodarczej – dr M. Krzyżanowska
Sesja VI
- Marketing usług – prof. dr hab. J. Mazur
- Komunikacja marketingowa – dr A. Czarnecki
- Egzaminy:
- Postępowanie nabywców na rynku – dr T. Taranko
- Badania marketingowe – dr A. Czarnecki
Semestr II
Sesja VII
- Rozpoczęcie semestru – prof. dr hab. W. Wrzosek
- Planowanie marketingowe – dr J. Pindakiewicz
- Plan marketingowy – dr J. Pindakiewicz
- Istota strategii marketingowych – prof. dr hab. I. Rutkowski
- Analizy rynku - praktyk
Sesja VIII
- Strategie produktowo-rynkowe – dr T. Taranko
- Strategie komunikacji marketingowej - dr A. Czarnecki
- Strategie w różnych fazach rozwojowych rynku – prof.dr hab. L. Garbarski
- Seminarium dyplomowe - prof. dr hab. W. Wrzosek i dr R. Baran
Sesja IX
- Strategie marketingowe w sferze usług – dr M. Krzyżanowska
- Kształtowanie strategii marketingowej w przedsiębiorstwie - praktyk
- Strategie w różnych fazach rozwojowych rynku - prof.dr hab. L. Garbarski
- Elementy strategii marketingowej w korporacji - praktyk
Sesja X
- Budżet marketingu – praktyk
- Strategie wobec konkurentów - prof. dr hab. W. Wrzosek
- Warsztaty marketingowe – dr M. Krzyżanowska
- Seminarium dyplomowe - prof. dr hab. W. Wrzosek i dr R. Baran
- Strategie marki – dr M. Witek-Hajduk
Sesja XI
- Skuteczność i efektywność marketingu - prof. dr hab. I. Rutkowski
- Internet w marketingu – prof. dr hab. A. Sznajder
- Działania marketingowe na rynkach zagranicznych - prof.dr hab. E. Duliniec
- Warsztaty marketingowe – dr M. Krzyżanowska
- Strategia wyboru mediów reklamy – praktyk
Sesja XII
- Organizowanie działalności marketingowej - dr J. Pindakiewicz
- Strategie wobec dostawców i pośredników - dr R. Baran
- Egzaminy:
- Marketing - prof. dr hab. W. Wrzosek
- Strategie marketingowe - prof. dr hab. I. Rutkowski
Podsumowanie studium (zakończenie i wręczenie dyplomów)
Program studium obejmuje łącznie 192 godzin zajęć dydaktycznych.
Na zakończenie studium słuchacz pisze pracę dyplomową.
» Organizacja studium
Studium trwa 2 semestry i uruchamiane jest zawsze w semestrze letnim. Zajęcia rozpoczynają się w lutym danego roku, a kończą w styczniu roku następnego. Zapisy przyjmowane są od grudnia roku poprzedzającego rok uruchomienia danej edycji studium.
Zajęcia w ramach studium odbywają się w soboty i niedziele, w godz. 9:00-16:00, przeciętnie co 2 tygodnie.
Kierownik studium: prof. dr hab. Wojciech Wrzosek
» Dodatkowe informacje i zapisy
Katedra Rynku i Marketingu al. Niepodległości 164 budynek F, pok. 1003 02-554 Warszawa
telefaks: (0-22) 564 86 89 telefon: (0-22) 564 93 11
Informacji udziela i zapisy przyjmuje: Hanna Rydz, e-mail: hrydz@sgh.waw.pl
|
Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:
zmiany@szkolnictwo.pl
Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:
X
TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!
Zapraszamy jednostkę edukacyjną do współpracy.
Wypełnij formularz >>>
Od 20tu lat najpopularniejszy i największy
informator branży edukacyjnej
- przedszkola, szkoły, uczelnie -kolonie, zielone szkoły - inne jednostki
|
OKS www.szkolnictwo.pl e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl - ponad 1,5mln użytkowników/mies.
|
Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.
Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").
|
|
|